Bc. Zuzana Radová

Bakalářská práce

Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik

The use of Emotional Appeal in Advertisement - Analytical Study - Set of Case Studies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím emočních apelů v audiovizuální virální reklamě a jejich vlivem na virální potenciál reklamy. V rámci teoretické části je popsána problematika reklamy jako součásti marketingové komunikace, specificky pak problematika virální reklamy. Následně se práce zabývá výkladem teorie emocí a jejich významem v marketingu. Závěr teoretických východisek je věnován společným průnikům …více
Abstract:
In this thesis, we discuss the benefits of emotional appeals in audiovisual advertisement and their impact on the advertisement potential for becoming viral. In the theoretical section, problematics of advertisement like part of marketing communication, with focus on virality, is described. Furthermore, the theory of emotions and its significance in marketing are specified in this section. Discussion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace