Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik – Bc. Zuzana Radová
Bc. Zuzana Radová
Bakalářská práce
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
The use of Emotional Appeal in Advertisement - Analytical Study - Set of Case Studies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím emočních apelů v audiovizuální virální reklamě a jejich vlivem na virální potenciál reklamy. V rámci teoretické části je popsána problematika reklamy jako součásti marketingové komunikace, specificky pak problematika virální reklamy. Následně se práce zabývá výkladem teorie emocí a jejich významem v marketingu. Závěr teoretických východisek je věnován společným průnikům …víceAbstract:
In this thesis, we discuss the benefits of emotional appeals in audiovisual advertisement and their impact on the advertisement potential for becoming viral. In the theoretical section, problematics of advertisement like part of marketing communication, with focus on virality, is described. Furthermore, the theory of emotions and its significance in marketing are specified in this section. Discussion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zpz80/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Emoční marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Michaela Nováková -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova