Vyučovací styly učitelů na základní škole praktické – Eva ŠÍBALOVÁ
Eva ŠÍBALOVÁ
Master's thesis
Vyučovací styly učitelů na základní škole praktické
Teacher´s teaching styles in practice basic school
Anotácia:
Tato diplomová práce s názvem Vyučovací styly učitelů na základní škole praktické je zaměřena na porovnání vyučovacích stylů učitelů základní školy a základní školy praktické. V teoretické části se zaměřujeme na vysvětlení základních pojmů vztahujících se k profesi učitele a výčtu a definování tří vyučovacích stylů exekutivní, facilitační a liberální. Praktická část obsahuje poznatky, které jsme získali …viacAbstract:
This thesis with title Teacher´s teaching styles in practice basic school is focused on comparing teaching styles of teachers of primary schools and practical elementary schools. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts relating to the teaching profession and enumeration and defining three teaching styles - executive, facilitation and liberal. The practical part contains the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÍBALOVÁ, Eva. Vyučovací styly učitelů na základní škole praktické. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence a osobnostní předpoklady speciálního pedagoga jako učitele na škole při zdravotnickém zařízení
Markéta Pohlová -
Kompetence a osobnostní předpoklady speciálního pedagoga jako učitele na škole při zdravotnickém zařízení
Markéta POHLOVÁ -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Možnosti a schopnosti pedagogických pracovníků identifikovat projevy deprese u žáků na základní škole
Nela ŠLICHTOVÁ -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody
Alena Rajnochová -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ