Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu – Mgr. Jan Viktorin
Mgr. Jan Viktorin
Advanced ('rigorózní') thesis
Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
The activity of workers of the school counselling workplace in inclusive environment of mainstream schools
Anotácia:
Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají analýzou činnosti jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedním z důležitých úkolů pracovníků školního poradenského pracoviště je rovněž sledování klimatu třídních kolektivů v inkluzivním prostředí školy. Teoretická část rigorózní práce je rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je charakterizován …viacAbstract:
The Rigorous thesis and research project deal with the analysis of the activity of individual workers of the school counselling workplace in mainstream schools. One of important tasks of workers of the school counselling workplace is also monitoring of climate of class groups in an inclusive school environment. The theoretical part of the rigorous thesis is divided into three chapters. In the first …viacKľúčové slová
žák se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření inkluzivní vzdělávání diferenciace individualizace hodnocení speciálněpedagogická podpora poradenství školské poradenské zařízení školní poradenské pracoviště pupil with special educational needs support measures inclusive education differentiation individualization evaluation special educational support counselling school counselling facility school counselling workplace
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vqdvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 4. 2017
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Žaneta PŘIKRYLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na specifické poruchy učení
Matěj Sion