Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu – Mgr. Jan Viktorin
Mgr. Jan Viktorin
Rigorózní práce
Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
The activity of workers of the school counselling workplace in inclusive environment of mainstream schools
Anotace:
Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají analýzou činnosti jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedním z důležitých úkolů pracovníků školního poradenského pracoviště je rovněž sledování klimatu třídních kolektivů v inkluzivním prostředí školy. Teoretická část rigorózní práce je rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je charakterizován …víceAbstract:
The Rigorous thesis and research project deal with the analysis of the activity of individual workers of the school counselling workplace in mainstream schools. One of important tasks of workers of the school counselling workplace is also monitoring of climate of class groups in an inclusive school environment. The theoretical part of the rigorous thesis is divided into three chapters. In the first …víceKlíčová slova
žák se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření inkluzivní vzdělávání diferenciace individualizace hodnocení speciálněpedagogická podpora poradenství školské poradenské zařízení školní poradenské pracoviště pupil with special educational needs support measures inclusive education differentiation individualization evaluation special educational support counselling school counselling facility school counselling workplace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vqdvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 4. 2017
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIKTORIN, Jan. \textit{Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/i13s9h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ