Blogs in teaching English in primary school – Bc. Martina Kovářová, DiS.
Bc. Martina Kovářová, DiS.
Diplomová práce
Blogs in teaching English in primary school
Blogs in teaching English in primary school
Abstract:
The thesis deals with the utilization of blogs in EFL classrooms in primary schools. It introduces a blog as a form of an interactive ICT tool and explores both benefits and drawbacks of its use. The practical part presents piloted activities and suggests a procedure for incorporating blogs into teaching.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fx1l3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of the financial position and performance of the company Huawei operating in the information and communications technology (ICT) industry
Zhuo Tan -
ICT as a Tool for Collaborative Learning Aimed at Teaching EFL
Avan AZIZ -
Professional Preparation of Future Lower Secondary School Teachers in Using Information and Communication Technologies in the Context of Teaching English as a Foreign Language
Xiaojun WANG -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková