Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku. – Kateřina Kopúnová
Kateřina Kopúnová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.
Marketing strategy – insect protein as a common part of human diet.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové strategie pro produkty s obsahem hmyzu, jehož některé druhy jsou díky nové legislativě v Evropské unii zařazeny na seznam nových potravin. Cílem je návrh marketingových strategií na základě SWOT analýzy, které by pomohly ke zvýšení prodejů hmyzích produktů v České republice. Tato SWOT analýza vychází z literární rešerše, která se zabývá entomofagií …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a marketing strategy for products containing insects, some of which are included in the list of novel foods thanks to new legislation in the European Union. The aim is to design marketing strate-gies based on SWOT analysis, which would help to increase sales of insect prod-ucts in the Czech Republic. This SWOT analysis is based on a literature research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPÚNOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/i1oaaj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová