Kateřina Kopúnová

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.

Marketing strategy – insect protein as a common part of human diet.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové strategie pro produkty s obsahem hmyzu, jehož některé druhy jsou díky nové legislativě v Evropské unii zařazeny na seznam nových potravin. Cílem je návrh marketingových strategií na základě SWOT analýzy, které by pomohly ke zvýšení prodejů hmyzích produktů v České republice. Tato SWOT analýza vychází z literární rešerše, která se zabývá entomofagií …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a marketing strategy for products containing insects, some of which are included in the list of novel foods thanks to new legislation in the European Union. The aim is to design marketing strate-gies based on SWOT analysis, which would help to increase sales of insect prod-ucts in the Czech Republic. This SWOT analysis is based on a literature research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický