Jak může válečná fotografie ovlivnit veřejné mínění. – Barbora Sommersová
Barbora Sommersová
Bakalářská práce
Jak může válečná fotografie ovlivnit veřejné mínění.
How War Photography Can Influence Public Opinion.
Anotace:
Pro většinu z nás je válečné prostředí věcí, se kterou se nemůžeme ztotožnit a tudíž záznamy z terénu jsou našimi jedinými okénky do dění válečných konfliktů. Díky tomu žánr válečné fotografie nabírá skutečnou moc, kterou působí na masy. Cílem této práce je ukázat, jakým způsobem můžou tyto fotografie ovlivnit vnímání společnosti. Práce nabízí teoretický základ k porozumění vlivům, které formují finální …víceAbstract:
Because the reality of war is so far from our own, images captured from the field become the only visuals shaping our understanding of the course of events. This gives war photography a unique power that can be used to influence masses. The aim of this thesis is to illustrate the ways in which such photographs can be used to shape public opinion. It offers a theoretical understanding of the influences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Veronika Souralová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Španělská občanská válka
Dominika IBRAHIMOVÁ -
Význam hospodářsko-politické spolupráce frankistického Španělska s nacistickým Německem pro španělskou ekonomiku během druhé světové války
Kristýna Jiroušková -
Postoj československé diplomacie k občanské válce ve Španělsku 1936-1939
Martina Smolková -
Komparace Ernesta Hemingwaye a George Orwella ve Španělské občanské válce
Matěj MÄRC -
T: Dokumentární fotografie jako elegie a psychoterapie
Zbigniew Jakub Kordys -
Pozice dokumentární fotografie v Polsku v letech 1960 - 2020 (teoretická část)
Adrian Wykrota -
Evoluce dokumentární fotografie v Polsku po roce 1989 (teoretická část)
Mariusz Forecki -
T: Narušené krajiny. Polská dokumentární fotografie směru new topographics z pohledu války, smrti a utrpení
Jerzy Piatek