Kateřina Jašková

Bachelor's thesis

Interní komunikace ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic, s.r.o.

Internal communication in Continental Automotive Systems Czech republic s.r.o. Company
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma Interní komunikace ve firmě Continental Automotive Sys-tems Czech Republic, s.r.o., v první části shrnuje teoretické poznatky z problematiky interní komunikace. Vysvětluje základní pojmy, které s tímto tématem souvisí, popisuje nástroje interní komunikace a způsoby měření její efektivity. Druhá (praktická) část práce popisuje zvolenou firmu, prostředky, pomocí kterých …more
Abstract:
The topic of Bachelor's thesis is Internal communication in Continental Automotive Czech Republic, s.r.o. company, in the first part it summarizes theoretical knowledge from the issue of internal communication. It explains basic terms which are connected with this to-pic, explains instruments of internal communication and ways to measure its effectiveness. The second (practical) part explains selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jašková, Kateřina. Interní komunikace ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic, s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications