Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku – Jitka PAVLŮ
Jitka PAVLŮ
Bakalářská práce
Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku
Indicative diagnostic of phonemic differentiation of preschool children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá diagnostikou fonematické diferenciace u dětí předškolního věku 5 - 6 let v souvislosti s riziky, která se mohou projevit při osvojování čtení a psaní po nástupu povinné školní docházky. Teoretická část je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována oboru logopedie a narušené komunikační schopnosti. Druhá a třetí kapitola se zaměřují na řeč, sluch a jejich vývoj …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the diagnosis of phonemic differentiation in preschoold children from 5 to 6 years old in relation to risks that can arise acquiring reading and writing after the onset of compulsory schooling. The theoretical part is dividend into four chapters. The first charter is devoted to the field of speech therapy and communication disorders. The second and the third charter focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLŮ, Jitka. Orientační diagnostika fonematické diferenciace dětí předškolního věku. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Narušená grafická stránka řeči a možnosti její reedukace v České republice
Štěpánka NERGLOVÁ -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Rozvoj lexikálně-sémantické roviny řeči u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Lucie ŠTEMBERKOVÁ -
Rozvoj prozodických faktorů řeči u dětí s narušenou komunikační schopností
Michaela Krůpová -
Analýza komunikační schopnosti v rámci vzdělávání žáků s narušeným vývojem řeči
Jana Kučerová -
Narušená komunikační schopnost u žáků v prvních třídách základní školy
Eliška MATERNOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová