Lucie Nývltová
Master's thesis
Činnostní učení v projektu Tvořivá škola
Action learning in the project of The Creative school for elementary level
Abstract:
Diplomová práce se zabývá činnostním učením v pojetí vzdělávacího programu Tvořivá škola a je zaměřena na žáky mladšího školního věku. Hlavním cílem je vymezit základní pedagogické a didaktické pilíře činnostního učení v projektu Tvořivá škola a na základě těchto pilířů navrhnout vlastní vyučovací sekvence. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část je soustředěna na charakteristiku …moreAbstract:
The thesis deals with action learning in the conception of educational program called Creative school and it is focused mainly on younger pupils. The major aim is to define the basic pedagogical and didactic pillars of action learning in the project called Creative school and to propose the own teaching sequences based on these pillars. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2014
Accessible from:: 8. 12. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Tomáš Kasper, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÝVLTOVÁ, Lucie. \textit{Činnostní učení v projektu Tvořivá škola}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/i21qlb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nývltová, Lucie. Činnostní učení v projektu Tvořivá škola. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Cvičebnice pro výuku technologie ocelových konstrukcí na SOŠ a SOU strojírenském a stavebním Jeseník
Rostislav REINOLD -
Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním.
Ianka - Maria KRULIŠOVÁ -
Metody a formy práce s mládeží v domech dětí a mládeže a v nízkoprahových klubech
Vladimír JAKEŠ -
České státní svátky a vybrané zvyky a tradice ve výuce 5. ročníku na prvním stupni ZŠ
Kristýna Miřejovská -
Tady co bylo naše a zde ukradené, zde skutečné a tady sen.
Kateřina Hortová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ