Možnosti efektivní komunikce se zákazníky ve společnosti Menzies Aviation, s.r.o. – Ing. Kamil Szigeti
Ing. Kamil Szigeti
Bakalářská práce
Možnosti efektivní komunikce se zákazníky ve společnosti Menzies Aviation, s.r.o.
Effective Communication Options in Dealing with Menzies Aviation Clients
Anotace:
Tématem bakalářské práce je důležitost role komunikace, jak při běžném dorozumívání jednotlivých aktérů komunikace, tak i při vážných krizových situacích. Úkolem práce je objasnit podstatu a význam efektivní komunikace jako prostředku k dorozumívání a předávání informací mezi jednotlivými subjekty. Dalším důležitým aspektem je nutnost efektivní komunikace při vyjednávání se zákazníky, neboť vhodně …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the importance of the role of communications both during everyday communication of individual participants as well as during serious crisis situations. The objective of this thesis is to clarify the substance and importance of effective communications as a tool for communication and transfer of information between individual subjects. Another important aspect is the …víceKlíčová slova
komunikace komunikační prostředky typologie zákazníků vyjednávání logika intuice mezilidské vztahy emoce kulturní rozdíly stres agresivní jednání asertivní jednání aktivní naslouchání důvěra communication means of communication client typology negotiation logic intuition interpersonal relations emotions cultural differences stress aggressive conduct assertive conduct active listening confidence
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ofu1y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Marie Hamplová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Role of Cryptocurrency as a Means of Exchange
Chingiz Nasirov -
Means of attracting the reader's attention used in the online headlines of the British serious vs. tabloid newspaper
Aneta KŘEČKOVÁ -
The Effect of Cultural Differences on Communication between Czechs and Americans
Klára Ficová -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Motivation and job attitudes in the Workplace - Cultural differences between Czech and Russian employees
Daniil Zheludkov -
Asertivita v obchodním jednání
Jan Venglář -
Asertivní jednání jako nástroj sebeprosazení v rodině i v zaměstnání
Alena Drábková