Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu – Bc. Pavla Antošová
Bc. Pavla Antošová
Master's thesis
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Marketing plan for product re-launch to the market and its critical success factors
Abstract:
Tato závěrečná práce pojednává o procesu tvorby marketingového plánu při znovu uvedení produktu na trh a kritických faktorech ovlivňujících jak úspěšnost realizace sestaveného marketingového plánu, tak prosperitu a chod jakékoli společnosti. Teoretická část mapuje a shrnuje fakta, tzn. metodiku a základní nástroje marketingového plánování na základě použití dostupné literatury tuzemských i zahraničním …moreAbstract:
This graduation thesis deals with the process of creating a marketing plan for re-launch of a product to the market, and critical success factors influencing the success of such marketing plan, as well as long-term prosperity and operation of any organization. Theoretical part maps out methodology and basic tools of marketing planing leveraging currently available from domestic and foreign sources …moreKeywords
Klíčová slova marketingový plán marketingové řízení a plánování analýza strategie cíle marketingový mix 4P provázanost plánů znalost zákazníků efektivita flexibilita kontrola a kontrolní mechanismy kritické faktory Keywords marketing plan marketing management a planning analysis strategy objectives marketing mix 4P cohesion of plans knowledge of customers efectivity flexibility controlling and mechanisms critical succeess factors
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p8rdd/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Petrášek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANTOŠOVÁ, Pavla. \textit{Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/i251en/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Daňová kontrola a kontrola po propuštění zboží
Hynek Zona -
Kontrola veřejné správy a kontrolní řád
Denisa Stonáčková -
Kontrolní činnost prováděná okresními správami sociálního zabezpečení a finančními úřady u zaměstnavatelů a její efektivita
Iva Lorencová -
Zahájení daňové kontroly ve světle změn právní úpravy a judikatury v ČR a okolních zemích
Radek Zajíček -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Místní šetření a daňová kontrola
Zdeňka Kaloudová -
Externí kontrola plnění státního rozpočtu v ČR a vliv stanovisek Nejvyššího kontrolního úřadu a Národní rozpočtové rady na vývoj veřejných financí v letech 2017–2021
Petr Kandráč -
Marketingové řízení v podniku
Ondřej Dudák