Marečková Marečková

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků

Marketing activities of selected competing companies
Abstract:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami dvou vybraných konkurenčních podniků. Vychází z teoretických poznatků o marketingu se zaměřením především na marketingový mix. Vybranými podniky jsou firmy Reknihy, s.r.o. a Knihobot s.r.o., které v rámci cirkulární ekonomiky vracejí přečtené knihy zpět do oběhu. Na základě marketingového výzkumu práce obsahuje doporučení marketingových aktivit pro firmu Reknihy …more
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with marketing activities of two selected competing companies. It is based on theoretical knowledge about marketing, focusing primarily on the marketing mix. Selected companies are Reknihy, s.r.o. and Knihobot, s.r.o., which focus on returning read books back to the market within the circular economy. Based on marketing research, the thesis contains recommendations for marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.