Barbora Musilová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR

Proposal of Marketing Strategy for Emos Company on Internal and External CSR Communication
Abstract:
Práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro interní a externí komuni-kaci CSR pro firmu EMOS spol. s. r. o. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu CSR a jeho pilířů, popisu marketingové strategie a marketingové komunikace. Předmětem výzkumu byla analýza preferencí zaměstnanců firmy EMOS, týkající se budoucího zavádějí CSR ve firmě. Dále byly popsány i budoucí externí cíle CSR. Ze získaných …more
Abstract:
The thesis focuses on proposing a marketing strategy for internal and external CSR communication for Emos, s.r.o. The theoretical part defines the concept of CSR and its pillars, describes marketing strategy, and marketing communication. The re-search subject was the analysis of employee preferences regarding the future im-plementation of CSR within the company EMOS. Furthermore, future external CSR …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
  • Reader: Andrea Králiková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta