Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur – Bc. Tomáš Mosinger
Bc. Tomáš Mosinger
Diplomová práce
Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur
The Marketing of Tourism Services - Accommodation Providers Needs and Agencies Offer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem služeb a službami v marketingu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou nabídku marketingových služeb nabízených agenturami poskytovatelům ubytovacích kapacit a porovnat ji s jejich potřebami. Na základě provedené sekundární analýzy popsat vybranou oblast Šumavy a pomocí metod primárního kvalitativního a kvantitativního marketingového …víceAbstract:
This thesis deals with topic of marketing services and services in marketing in the field of tourism. Its goal is to monitor and evaluate the current range of marketing services offered by agencies to providers of accommodation and compare it with their needs. On the basis of secondary analysis, describe the selected area of Šumava and using methods of primary qualitative and quantitative marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOSINGER, Tomáš. \textit{Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/i2i7pq/.
Jak správně citovat práci
Mosinger, Tomáš. Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Změny v systému zaměstnaneckých benefitů v období pandemie Covid 19 v oblasti služeb.
Petr Mušálek -
Fungování sociálních služeb v Charitním domě pro matky v tísni v Českém Těšíně
Kateřina Drongová