Možnosti a zásady firemní vnější komunikace – Bc. Jindřich Váša
Bc. Jindřich Váša
Bakalářská práce
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Possibilities and policy of company's external communication
Anotace:
Tato práce je zamyšlení nad tím, co je to samotná komunikace a jaké jsou její prostředky ve vztahu ke společnosti. Jakým způsobem ovládat míru kreativity a strategie tak, aby vzniknul elixír tak osvěžující a jedinečný jak jedinečná je ideální firemní identita. Postupně probereme co je vlastní firemní identita a jakou strategii a formu zvolit při její komunikaci. Na příkladech si rozebereme nejen jak …víceAbstract:
This thesis addresses communication itself, with a focus on the means of communication in an organization. It explains the ways how to control the level of creativity as well as strategic thinking, both of which combined resulting into an outcome that is so refreshing and unique as is the ideal corporate identity. Step by step, we will go through what the term corporate identity, in fact, stands for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j9fn7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Firemní identita
Tereza Bartáková -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
Dominika Brožková