Bc. Jindřich Váša

Bakalářská práce

Možnosti a zásady firemní vnější komunikace

Possibilities and policy of company's external communication
Anotace:
Tato práce je zamyšlení nad tím, co je to samotná komunikace a jaké jsou její prostředky ve vztahu ke společnosti. Jakým způsobem ovládat míru kreativity a strategie tak, aby vzniknul elixír tak osvěžující a jedinečný jak jedinečná je ideální firemní identita. Postupně probereme co je vlastní firemní identita a jakou strategii a formu zvolit při její komunikaci. Na příkladech si rozebereme nejen jak …více
Abstract:
This thesis addresses communication itself, with a focus on the means of communication in an organization. It explains the ways how to control the level of creativity as well as strategic thinking, both of which combined resulting into an outcome that is so refreshing and unique as is the ideal corporate identity. Step by step, we will go through what the term corporate identity, in fact, stands for …více
 

Klíčová slova

firemní identita CRM komunikace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie