Bc. Jindřich Váša

Bachelor's thesis

Možnosti a zásady firemní vnější komunikace

Possibilities and policy of company's external communication
Abstract:
Tato práce je zamyšlení nad tím, co je to samotná komunikace a jaké jsou její prostředky ve vztahu ke společnosti. Jakým způsobem ovládat míru kreativity a strategie tak, aby vzniknul elixír tak osvěžující a jedinečný jak jedinečná je ideální firemní identita. Postupně probereme co je vlastní firemní identita a jakou strategii a formu zvolit při její komunikaci. Na příkladech si rozebereme nejen jak …more
Abstract:
This thesis addresses communication itself, with a focus on the means of communication in an organization. It explains the ways how to control the level of creativity as well as strategic thinking, both of which combined resulting into an outcome that is so refreshing and unique as is the ideal corporate identity. Step by step, we will go through what the term corporate identity, in fact, stands for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007
  • Supervisor: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
  • Reader: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS