Možnosti a zásady firemní vnější komunikace – Bc. Jindřich Váša
Bc. Jindřich Váša
Bachelor's thesis
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Possibilities and policy of company's external communication
Abstract:
Tato práce je zamyšlení nad tím, co je to samotná komunikace a jaké jsou její prostředky ve vztahu ke společnosti. Jakým způsobem ovládat míru kreativity a strategie tak, aby vzniknul elixír tak osvěžující a jedinečný jak jedinečná je ideální firemní identita. Postupně probereme co je vlastní firemní identita a jakou strategii a formu zvolit při její komunikaci. Na příkladech si rozebereme nejen jak …moreAbstract:
This thesis addresses communication itself, with a focus on the means of communication in an organization. It explains the ways how to control the level of creativity as well as strategic thinking, both of which combined resulting into an outcome that is so refreshing and unique as is the ideal corporate identity. Step by step, we will go through what the term corporate identity, in fact, stands for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/j9fn7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Firemní identita
Tereza Bartáková -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
Dominika Brožková