Zhodnocení využívání konceptu CSR ve vybraných firmách – Bc. Kateřina Bartáková
Bc. Kateřina Bartáková
Diplomová práce
Zhodnocení využívání konceptu CSR ve vybraných firmách
The evaluation of using of CSR concept in chosen companies
Anotace:
Práce se zabývá problematikou naplňování a reportování aktivit CSR u vybraných firem působících v České republice. Teoretická část se věnuje charakteristice teoretických aspektů, explikaci pojmů a zmapování uplatňování CSR. Zaměřuje se rovněž na tři pilíře společenské odpovědnosti, kterými jsou oblast ekonomická, sociální a environmentální. Cílem výzkumné části bylo analyzovat nástroje komunikace CSR …víceAbstract:
The thesis is concerned with problems of infusing and reporting of CSR activities in chosen companies which operate in the Czech republic. The theory part attends to theoretical characteristics, explication of terms and charting of using CSR. It targets also three pillars of corporate social responsibility, which are economic, social and environmental spheres. The goal of research part was to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartáková, Kateřina. Zhodnocení využívání konceptu CSR ve vybraných firmách. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić