Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists inflow into the Country – Lia Chalaganidze
Lia Chalaganidze
Master's thesis
Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists inflow into the Country
Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists Inflow into the Country
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout návrhy a strategie pro marketingový plán k vytvoření jedinečné image Gruzie pro turisty, zvýšit o ní povědomí a zvýšit příliv turistů do země. Cestovní ruch v Gruzii je od roku 2003 na vzestupu. I když byl v posledních 6-7 letech nárůst zřetelný, Gruzie potřebuje v dnešním konkurenčním prostředí v cestovním ruchu najít své jedinečné místo. Teoretická …moreAbstract:
The main goal of the present master's thesis is to provide suggestions and strategies through the marketing plan in order to create a distinctive image of Georgia among tourists, raise awareness and increase inflow of tourists into the country. Tourism in Georgia has been on the rise since 2003. Even though, the growth has been evident within past 6-7 years, Georgia has yet to find its distinct niche …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57871
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2015
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Květa Olšanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHALAGANIDZE, Lia. \textit{Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists inflow into the Country}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/i32quv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Tomáš Veselý -
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Adéla Dvořáková -
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Klára Špačková -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová