Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists inflow into the Country – Lia Chalaganidze
Lia Chalaganidze
Diplomová práce
Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists inflow into the Country
Marketing of Georgia with the Objective of Maximizing Tourists Inflow into the Country
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout návrhy a strategie pro marketingový plán k vytvoření jedinečné image Gruzie pro turisty, zvýšit o ní povědomí a zvýšit příliv turistů do země. Cestovní ruch v Gruzii je od roku 2003 na vzestupu. I když byl v posledních 6-7 letech nárůst zřetelný, Gruzie potřebuje v dnešním konkurenčním prostředí v cestovním ruchu najít své jedinečné místo. Teoretická …víceAbstract:
The main goal of the present master's thesis is to provide suggestions and strategies through the marketing plan in order to create a distinctive image of Georgia among tourists, raise awareness and increase inflow of tourists into the country. Tourism in Georgia has been on the rise since 2003. Even though, the growth has been evident within past 6-7 years, Georgia has yet to find its distinct niche …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Tomáš Veselý -
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Adéla Dvořáková -
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Klára Špačková -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová