Individualizace vozů značky ŠKODA v porovnání s vybranou konkurencí – Richard Bukač
Richard Bukač
Bakalářská práce
Individualizace vozů značky ŠKODA v porovnání s vybranou konkurencí
Individualization of vehicles of the Brand ŠKODA in comparison with selected competitors
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je popsání možností individualizace vozů značky ŠKODA a jejich porovnání s vybranou konkurencí. Hlavním cílem práce je popsání možností individualizace vozů, které společnost ŠKODA AUTO a.s. společně s oddělením Originálního příslušenství nabízí. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů, které jsou spojeny s marketingem, komunikací a zákazníkem. V …víceAbstract:
The objective of this thesis is to describe the possibilities of individualization of vehicles of the company ŠKODA AUTO a.s. and to compare them with selected competitors. The main objective is to describe the potential individualizations which the company offers together with Original Accessories & Genuine Parts department. The theoretical part explains the basic concepts, which are connected to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva