Role vzdělávání v postkonfliktní rekonstrukci Středoafrické republiky – Julie Marešová
Julie Marešová
Diplomová práce
Role vzdělávání v postkonfliktní rekonstrukci Středoafrické republiky
The Role of Education in Post-Conflict Reconstruction in the Central African Republic
Anotace:
Přístupy k postkonfliktní rekonstrukci se liší a neustále se přizpůsobují vývoji řešení konfliktů a situaci ve světě. V posledních letech však autoři často upozorňují na důležitou roli vzdělávání v rámci poválečné obnovy a na schopnost tohoto sektoru předcházet návratu násilí a eskalaci dalšího ozbrojeného konfliktu. Práce "Role vzdělávání v postkonfliktní rekonstrukci Středoafrické republiky" sleduje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jan Prouza, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vlastimil Fiala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie - africká studia
Práce na příbuzné téma
-
Odborné vzdělávání příslušníků Hasičského záchranného sboru
Jiří Kusý -
Systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve firmě Massimo Dutti Česká republika s.r.o.
Dominika Staňková -
Domácí vzdělávání v České republice a Chilské republice: Komparativní studie legislativy, kontrolních postupů ověřující výsledky žáků a motivace rodičů pro domácí vzdělávání
Denisa Duchoňová -
Komparace předškolního vzdělávání v Jihoafrické republice a České republice
Barbora Kubíčková -
Programy vzdělávání a rozvoje ve společnosti Coca-Cola HBC Česká
Markéta Hynková
Název
Vložil
Vloženo
Práva