Jan Verner

Diplomová práce

B2B Marketing in the Flexographic Machinery Industry

B2B marketing v odvětví flexotiskových strojů
Anotace:
Soma Engineering, česká strojírenská společnost, navrhla svojí novou marketingovou strategii s cílem uspět na trhu flexotiskových strojů. Cílem této práce tedy je ověřit, zda nová marketingová strategie vede k předpokládaným výsledkům ve vybraných obchodních teritoriích. Když výzkum ukáže, že strategie nefunguje, budou identifikovýny oblasti, ve kterých Soma zaostává za očekáváními. Ta budou vyjádřena …více
Abstract:
Soma Engineering, Czech engineering company, designed its new marketing strategy in order to succeed amongst its competitors in the flexographic machinery market. Goal of the thesis is to verify if the new marketing strategy of SOMA engineering leads to desired positioning of the company and its products in selected markets. In case, the research indicates that the strategy does not work, identify …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Tomáš Petruška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/62110