B2B Marketing in the Flexographic Machinery Industry – Jan Verner
Jan Verner
Diplomová práce
B2B Marketing in the Flexographic Machinery Industry
B2B marketing v odvětví flexotiskových strojů
Anotace:
Soma Engineering, česká strojírenská společnost, navrhla svojí novou marketingovou strategii s cílem uspět na trhu flexotiskových strojů. Cílem této práce tedy je ověřit, zda nová marketingová strategie vede k předpokládaným výsledkům ve vybraných obchodních teritoriích. Když výzkum ukáže, že strategie nefunguje, budou identifikovýny oblasti, ve kterých Soma zaostává za očekáváními. Ta budou vyjádřena …víceAbstract:
Soma Engineering, Czech engineering company, designed its new marketing strategy in order to succeed amongst its competitors in the flexographic machinery market. Goal of the thesis is to verify if the new marketing strategy of SOMA engineering leads to desired positioning of the company and its products in selected markets. In case, the research indicates that the strategy does not work, identify …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Tomáš Petruška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62110
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová