Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ – Amálie MALOVANÁ
Amálie MALOVANÁ
Diplomová práce
Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ
Professional Development Support of Novice Primary Teachers
Anotace:
Téma diplomové práce pojednává o podpoře profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. V teoretické části se zabýváme důležitými vnějšími a vnitřními faktory ovlivňující začínajícího učitele a jeho potřebami, dále popisujeme aktuální formy cílené podpory profesního rozvoje u začínajících učitelů včetně podmínek pro realizaci. V empirické …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis deals with professional development support of novice primary teachers. The diploma thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part defines important external and internal factors influencing novice teachers and their needs, we also describe current forms of professional development support of novice primary teachers including conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALOVANÁ, Amálie. Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace dětí v předškolním věku na vstup do mateřské školy
Šárka Šafaříková -
Vstup dítěte do mateřské školy
Jindřiška KEHMOVÁ -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce
Kateřina TOMKOVÁ -
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Gabriela Štefanová -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Sebeřízené učení a jeho role v profesní změně
Kristýna Abaffy
Název
Vložil
Vloženo
Práva