Ing. František Řiský

Bachelor's thesis

Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti

Research on the effectiveness of customer relations management in today’s competitive environment of retail chains selling brand name skincare products with a focus on stabilizing a company’s position in the segment
Abstract:
Tato práce pojednává o důležitosti marketingové komunikace v procesu řízení vztahů se zákazníky pro posílení pozice firmy na trhu. Teoretická část pojednává o obecné teorii řízení vztahů se zákazníky (CRM) a vztahu procesů komunikace k této problematice. Představuje direct marketing jako důležitý nástroj pro vytváření úspěšných oboustranných a dlouhodobých vztahů mezi firmou a zákazníky. V praktické …more
Abstract:
The thesis deals with the importance of marketing communication in the process of customer relations management for the company´s ground gaining on the market. Theoretical part concerns itself with the general theory of customer relations management (CRM) and the bearing of communication processes on this issue. Presents direct marketing as an important instrument for building successful mutual and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní