Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti – Ing. František Řiský
Ing. František Řiský
Bachelor's thesis
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
Research on the effectiveness of customer relations management in today’s competitive environment of retail chains selling brand name skincare products with a focus on stabilizing a company’s position in the segment
Anotácia:
Tato práce pojednává o důležitosti marketingové komunikace v procesu řízení vztahů se zákazníky pro posílení pozice firmy na trhu. Teoretická část pojednává o obecné teorii řízení vztahů se zákazníky (CRM) a vztahu procesů komunikace k této problematice. Představuje direct marketing jako důležitý nástroj pro vytváření úspěšných oboustranných a dlouhodobých vztahů mezi firmou a zákazníky. V praktické …viacAbstract:
The thesis deals with the importance of marketing communication in the process of customer relations management for the company´s ground gaining on the market. Theoretical part concerns itself with the general theory of customer relations management (CRM) and the bearing of communication processes on this issue. Presents direct marketing as an important instrument for building successful mutual and …viacKľúčové slová
Řízení vztahů se zákazníky přímý marketing marketingová komunikace efektivnost segmentace marketingový výzkum dotazník zpětná vazba cílová skupina Customer relation management direct marketing marketing communication effectiveness segmentation marketing research interview feedback target group
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/issnq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘISKÝ, František. \textit{Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v~současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/i3mpgx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova