Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci – Bc. Zhanna Pogorelova
Bc. Zhanna Pogorelova
Master's thesis
Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci
Communication at the point-of-sale in selected company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing v místě prodeje produktu a služeb společnosti. Pojednává o zvláštnostech marketingu na místě prodeje, o způsobech komunikace se zákazníkem v okamžiku, který bezprostředně předchází samotné koupi výrobku nebo služby, a o dalších způsobech propagace služeb a produktů zákazníkům, kteří se již nacházejí v prostorách obchodu. Další problematikou, kterou práce zkoumá …moreAbstract:
The thesis focuses on the marketing at point-of-sale of the company. It discusses the peculiarities of marketing at the point-of-sale, the means of communication with the customer at the time that precedes the purchase of a product or service, and other forms of advertising services and products to customers who are already in the trade area. Another issue examined is the method for determining target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/un2bx/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Victoria Butuc -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok