Marketingový plán pro Království bylinek – Dominika Drbohlavová
Dominika Drbohlavová
Bakalářská práce
Marketingový plán pro Království bylinek
Marketing plan for Království bylinek
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu pro nově vznikající společnost Království bylinek. Teoretická část vychází z odborné literatury a seznamuje čtenáře se základními pojmy z marketingu a samotnou tvorbou marketingového plánu. Praktická část obsahuje marketingový výzkum a aplikuje poznatky získané z teoretické části k tvorbě marketingového plánu. Závěr práce shrnuje návrh na marketingový …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing plan for the newly established company Království bylinek. The theoretical part is substantiated on the literature and introduces the reader to the basic knowledge of a marketing plan. The practical part contains marketing research and aplicates knowledge gained from the theoretical part to create a marketing plan. The conclusion summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová