Dominika Drbohlavová

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro Království bylinek

Marketing plan for Království bylinek
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu pro nově vznikající společnost Království bylinek. Teoretická část vychází z odborné literatury a seznamuje čtenáře se základními pojmy z marketingu a samotnou tvorbou marketingového plánu. Praktická část obsahuje marketingový výzkum a aplikuje poznatky získané z teoretické části k tvorbě marketingového plánu. Závěr práce shrnuje návrh na marketingový …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing plan for the newly established company Království bylinek. The theoretical part is substantiated on the literature and introduces the reader to the basic knowledge of a marketing plan. The practical part contains marketing research and aplicates knowledge gained from the theoretical part to create a marketing plan. The conclusion summarizes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Reader: František Zjevík, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON