Marketingový plán pro Království bylinek – Dominika Drbohlavová
Dominika Drbohlavová
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro Království bylinek
Marketing plan for Království bylinek
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu pro nově vznikající společnost Království bylinek. Teoretická část vychází z odborné literatury a seznamuje čtenáře se základními pojmy z marketingu a samotnou tvorbou marketingového plánu. Praktická část obsahuje marketingový výzkum a aplikuje poznatky získané z teoretické části k tvorbě marketingového plánu. Závěr práce shrnuje návrh na marketingový …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing plan for the newly established company Království bylinek. The theoretical part is substantiated on the literature and introduces the reader to the basic knowledge of a marketing plan. The practical part contains marketing research and aplicates knowledge gained from the theoretical part to create a marketing plan. The conclusion summarizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Reader: František Zjevík, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová