Dominika Drbohlavová

Bakalářská práce

Marketingový plán pro Království bylinek

Marketing plan for Království bylinek
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu pro nově vznikající společnost Království bylinek. Teoretická část vychází z odborné literatury a seznamuje čtenáře se základními pojmy z marketingu a samotnou tvorbou marketingového plánu. Praktická část obsahuje marketingový výzkum a aplikuje poznatky získané z teoretické části k tvorbě marketingového plánu. Závěr práce shrnuje návrh na marketingový …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing plan for the newly established company Království bylinek. The theoretical part is substantiated on the literature and introduces the reader to the basic knowledge of a marketing plan. The practical part contains marketing research and aplicates knowledge gained from the theoretical part to create a marketing plan. The conclusion summarizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON