Tomáš Kadlec

Diplomová práce

Strategie vybraných firem při vstupu na zahraniční trhy

Strategy of selected companies during their expansion to international markets
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nové mezinárodní strategie, která má za cíl připravit konkrétní firmu ke vstupu na nové trhy Slovenska a Jordánska. Součástí práce je analýza makro a mikroprostředí zmíněných trhů a následně jsou vypracována jednotlivá doporučení pro oblasti mezinárodního marketingového mixu. V úvodu práce je také popsána situace firmy na českém trhu, odkud hodlá mezinárodní …více
Abstract:
This diploma thesis deals with development of new international marketing strategy. The goal is to prepare specific company for entering new markets in Slovakia and Jordan. Content of the thesis includes analysis of macro and micro environment of mentioned markets followed by specific recommendations related to particular domains of international marketing mix. International expansion of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jakub Lodr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25329

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod