Strategie vybraných firem při vstupu na zahraniční trhy – Tomáš Kadlec
Tomáš Kadlec
Diplomová práce
Strategie vybraných firem při vstupu na zahraniční trhy
Strategy of selected companies during their expansion to international markets
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nové mezinárodní strategie, která má za cíl připravit konkrétní firmu ke vstupu na nové trhy Slovenska a Jordánska. Součástí práce je analýza makro a mikroprostředí zmíněných trhů a následně jsou vypracována jednotlivá doporučení pro oblasti mezinárodního marketingového mixu. V úvodu práce je také popsána situace firmy na českém trhu, odkud hodlá mezinárodní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with development of new international marketing strategy. The goal is to prepare specific company for entering new markets in Slovakia and Jordan. Content of the thesis includes analysis of macro and micro environment of mentioned markets followed by specific recommendations related to particular domains of international marketing mix. International expansion of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25329
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jakub Lodr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25329
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Gálová -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Natalie Knechtová