Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti ekoregionu Úhlava – Veronika MIKUŠOVÁ
Veronika MIKUŠOVÁ
Bakalářská práce
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti ekoregionu Úhlava
The assumptions of commercial services development in a chosen area
Anotace:
Cílem práce je popsat vybraný region se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu dle metodiky Ústavu územního rozvoje a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb ve vybraném mikroregionu.Abstract:
The aim of the thesis is to describe a chosen region with the intention of given area of commercial services, to carry out the situational analysis according to methodology of Institute of region development and to determine the assumptions of development of existing area of commercial services in a given microregion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
12033
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 10. 2009
- Vedoucí: RNDr. Blažena Gehinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKUŠOVÁ, Veronika. \textit{Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti ekoregionu Úhlava}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/i45kc4/.
Jak správně citovat práci
MIKUŠOVÁ, Veronika. Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti ekoregionu Úhlava. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a z něj vyplývající doporučení pro marketingovou politiku hotelu
Štefan Novotný -
Marketingový plán
Tomáš Lefner -
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Alena Janšová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses i45kc4 i45kc4/2
30. 11. 2009