Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy – Barbora GROSSOVÁ
Barbora GROSSOVÁ
Bakalářská práce
Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy
Science Communication as a tool of competitive ability of science
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy" je zaměřena na nový obor Science Communication a jeho praktické využití. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky Science Communication a je zde popsán historický kontext, cíle Science Communication a její metody. Dále teoretická část poskytuje náhled na praktické využití Science Communication na univerzitách …víceAbstract:
Bachelor thesis on "Science Communication as a tool of competitive ability of science" focuses on a new field of Science Communication and its practical use. Theoretical part contains an introduction to the topic of Science Communication and describes historical context, aims of Science Communication and its methods. Furthermore theoretical part provides view on practical usage of Science Communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GROSSOVÁ, Barbora. Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Radim Brejcha -
Pohled do historie časopisů zabývajících se popularizací a neformálním přístupem k technickým oborům
Marcela LUKŠÍKOVÁ -
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Jarmila Štolcová -
Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac
Aleš ŘEHÁK -
Výhody a nevýhody propagace hudby online
Liam STAYNER -
Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby.
Petr PRES -
Science centra: vznik, poslání, proměny - zaměřené na science centrum Techmania
Monika BROULÍKOVÁ -
Uplatnění Science Communication v lékařství
Barbora FRÝBERTOVÁ