Analýza sociálních sítí ve veřejné správě – Bc. Jana Bezděková, DiS.
Bc. Jana Bezděková, DiS.
Master's thesis
Analýza sociálních sítí ve veřejné správě
Social Network Analysis in Public Administration
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí ve veřejné správě. Teoretická část vymezuje základní pojmy komunikace, členění jednotlivých sociálních sítí a sociálních médií. Nejprve je popsán historický vývoj sociálních sítí ve světě a následně jsou charakterizovány jednotlivé sociální sítě z hlediska jejich funkcí, možností použití, porovnání mezi sebou. Zároveň jsou definovány jedinečnosti …viacAbstract:
This diploma thesis pursues the issue of using social networks in public administration. The theoretical part defines the basic terms of communication, the division of individual social networks and social media. Firstly, the historical development of social networks around the world is described and the individual social networks are characterized in terms of their functions, possibilities of utilization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Logistické řízení společnosti Panasonic AVC Networks Czech s.r.o.
Martin Burda -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Luka Šušič
Názov
Vložil
Vložené
Práva