Bc. Martina Kostková

Master's thesis

Projekt budování obchodní značky Zina

Project of Building Brand Zina
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem na budování vlastní obchodní značky za účelem výroby a prodeje produktu v rodinném podniku. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zpracována formou literárních rešerší, které slouží jako základ praktické části. Praktická část představuje založení rodinného podniku, produkt značky Zina a analýzu prostředí. Projektová část je zaměřena na uvedení a rozvoj …more
Abstract:
The thesis deals with a project to build your own brand in order to produce and sell a product in a family business. The work is divided into three parts. The theoretical part is processed in the form of literary research, which serves as the basic of the practical part. The practical part present the establishment of a family business, a product of the Zina brand and an analysis of the environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kostková, Martina. Projekt budování obchodní značky Zina. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe