Projekt budování obchodní značky Zina – Bc. Martina Kostková
Bc. Martina Kostková
Master's thesis
Projekt budování obchodní značky Zina
Project of Building Brand Zina
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá projektem na budování vlastní obchodní značky za účelem výroby a prodeje produktu v rodinném podniku. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zpracována formou literárních rešerší, které slouží jako základ praktické části. Praktická část představuje založení rodinného podniku, produkt značky Zina a analýzu prostředí. Projektová část je zaměřena na uvedení a rozvoj …viacAbstract:
The thesis deals with a project to build your own brand in order to produce and sell a product in a family business. The work is divided into three parts. The theoretical part is processed in the form of literary research, which serves as the basic of the practical part. The practical part present the establishment of a family business, a product of the Zina brand and an analysis of the environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostková, Martina. Projekt budování obchodní značky Zina. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE -
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz -
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Dana Setváková -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař