Společenská odpovědnost firem jako součást ekonomického terciárního vzdělávání – Bc. Andrea Polanská
Bc. Andrea Polanská
Master's thesis
Společenská odpovědnost firem jako součást ekonomického terciárního vzdělávání
Corporate social responsibility as a part of education on economic universities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výukou společenské odpovědnosti na vysokých školách v České republice. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro rozvoj předmětů zabývajících se společenskou odpovědností firem (CSR) na vysokých školách s ekonomickým zaměřením, aby co nejlépe odpovídaly požadavkům na trhu práce. První část práce tvoří literární rešerše, ve které je vysvětlen koncept CSR. Část je zaměřena přímo …viacAbstract:
The diploma thesis deals with corporate social responsibility especially with education at the universities in the Czech Republic. Its aim is to propose recommendations for the development of Corporate social responsibility (CSR) subjects at universities with an economic focus in order to best meet labor market requirements. The first part of the thesis is a literary research which explains the concept …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
- Oponent: Hana Urbánková, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLANSKÁ, Andrea. \textit{Společenská odpovědnost firem jako součást ekonomického terciárního vzdělávání}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/i4ozem/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia