Kamila Gandalovičová

Bachelor's thesis

Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví

Cultural product based on examples from performing arts and cultural heritage
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá kulturním produktem a skládá se z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První se věnuje definicím pojmů produkt, kultura a kulturní produkt. Druhá kapitola rozebírá produkt z hlediska marketingu. Poslední kapitola teoretické části představuje marketingové teorie produktu, marketingový mix, produktový mix a marketingové koncepce. Praktická …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of cultural product and consists of a theoretical and practical part. The theoretical part comprises of three chapters. The first chapter is mainly focused on definitions of the terms product, culture and cultural product. The second chapter analyzes the product from a marketing perspective. The last chapter presents the theory of product marketing, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2016
  • Supervisor: Irena Tyslová
  • Reader: Markéta Dianová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54148