Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví – Kamila Gandalovičová
Kamila Gandalovičová
Bachelor's thesis
Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví
Cultural product based on examples from performing arts and cultural heritage
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá kulturním produktem a skládá se z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První se věnuje definicím pojmů produkt, kultura a kulturní produkt. Druhá kapitola rozebírá produkt z hlediska marketingu. Poslední kapitola teoretické části představuje marketingové teorie produktu, marketingový mix, produktový mix a marketingové koncepce. Praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of cultural product and consists of a theoretical and practical part. The theoretical part comprises of three chapters. The first chapter is mainly focused on definitions of the terms product, culture and cultural product. The second chapter analyzes the product from a marketing perspective. The last chapter presents the theory of product marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54148
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Irena Tyslová
- Reader: Markéta Dianová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Protection of Cultural Heritage in International Criminal Law
Ivan RYŠKA -
Kulturní produkt na příkladech z oblasti výkonného umění v Praze 10
Linda Eiseltová -
Kulturní produkt na příkladech z oblasti výkonného umění v Praze 10
Linda Eiseltová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova