Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví – Kamila Gandalovičová
Kamila Gandalovičová
Bakalářská práce
Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví
Cultural product based on examples from performing arts and cultural heritage
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kulturním produktem a skládá se z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První se věnuje definicím pojmů produkt, kultura a kulturní produkt. Druhá kapitola rozebírá produkt z hlediska marketingu. Poslední kapitola teoretické části představuje marketingové teorie produktu, marketingový mix, produktový mix a marketingové koncepce. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of cultural product and consists of a theoretical and practical part. The theoretical part comprises of three chapters. The first chapter is mainly focused on definitions of the terms product, culture and cultural product. The second chapter analyzes the product from a marketing perspective. The last chapter presents the theory of product marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54148
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Markéta Dianová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Protection of Cultural Heritage in International Criminal Law
Ivan RYŠKA -
Kulturní produkt na příkladech z oblasti výkonného umění v Praze 10
Linda Eiseltová -
Kulturní produkt na příkladech z oblasti výkonného umění v Praze 10
Linda Eiseltová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova