Ing. Simona Meňhartová

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce definuje základní pojmy spojené s reklamou a její regulací. V teoretické části práce se budu zabývat historií reklamy, regulací reklamy v České republice, úpravou nekalé soutěže v obchodním zákoníku a klamavou reklamou. Zaměřím se na nové formy marketingu, mezi které patří buzz marketing a guerilla marketing. Dalším bodem je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její rozhodovací …více
Abstract:
This bachelor thesis defines key terms associated with advertising and its regulation. The theoretical part deals with the history of advertising, advertising regulation in the Czech Republic, the regulation of unfair competition in the Commercial Code and misleading advertising. I will focus on new forms of marketing, including buzz marketing and guerrilla marketing. Another point concerns the Council …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní