Ing. Simona Meňhartová
Bakalářská práce
Regulace reklamy
Regulation of Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce definuje základní pojmy spojené s reklamou a její regulací. V teoretické části práce se budu zabývat historií reklamy, regulací reklamy v České republice, úpravou nekalé soutěže v obchodním zákoníku a klamavou reklamou. Zaměřím se na nové formy marketingu, mezi které patří buzz marketing a guerilla marketing. Dalším bodem je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její rozhodovací …víceAbstract:
This bachelor thesis defines key terms associated with advertising and its regulation. The theoretical part deals with the history of advertising, advertising regulation in the Czech Republic, the regulation of unfair competition in the Commercial Code and misleading advertising. I will focus on new forms of marketing, including buzz marketing and guerrilla marketing. Another point concerns the Council …víceKlíčová slova
Reklama regulace reklamy zákon o regulaci reklamy úprava nekalé soutěže nové formy marketingu buzz marketing guerilla marketing Rada pro rozhlasové a televizní vysílání Rada pro reklamu Advertising the regulation of advertising the law on the regulation of advertising adjustment of the unfair competition new forms of marketing guerrilla marketing Council for Radio and Television Broadcasting Advertising Council
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cdjzz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Study of molecular mechanisms of CK-ethylene crosstalk in the regulation of Arabidopsis development
Abigail Rubiato Cuyacot -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Z filmu do televize: transformace klasických žánrových snímků v televizní seriály a možnosti uplatnění zahraničních postupů v kontextu domácí filmové a televizní tvorby
Jakub Votýpka -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson -
Ochrana fyzického, psychického a mravního vývoje dětí a mladistvých v rozhodovací praxi RRTV a judikatuře správních soudů
Petra MACHOVÁ -
„Pod Mléčným lesem“: rozhlasová hra Dylana Thomase a její proměny v čase a v médiích
Bernardeta Babáková