Informační technologie ve vysokoškolském vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých – Bc. Michaela Muzikářová
Bc. Michaela Muzikářová
Diplomová práce
Informační technologie ve vysokoškolském vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých
Information Technologies in Higher Education of Deaf and Hard of Hearing Individuals
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím informačních technologií ve vysokoškolském vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých studentů. V teoretické části je nejprve popsán sluchový mechanismus, dále komunikační systémy a vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých, jimi používané asistivní technologie a také střediska pro pomoc vysokoškolským studentům se sluchovým postižením v České republice. Praktická …víceAbstract:
This diploma thesis aims at the use of information technologies in the high school education of deaf and hard of hearing students. Theoretical part describes the auditory mechanism, communication systems and education of deaf and hard of hearing. It also maps assistive technologies used by them and support centres for hearing impaired university students in the Czech republic. The practical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcy6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedoucí: RNDr. BcA. Tereza Pařilová, DiS.
- Oponent: Mgr. Lukáš Smiga
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of Secondary Deaf Education in the Czech Republic and the United States of America
Vendula Ševčíková -
Informační technologie zajišťující propagaci značky
Markéta Aghová -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová