Bc. Markéta Aghová

Bakalářská práce

Informační technologie zajišťující propagaci značky

Information Technologies Ensuring Brand Promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výzkum a analýzu informačních technologií v oblasti propagace značek. Cílem práce je zkoumat účinné technologie v rámci propagaci značek a jejich přínos pro rozvoj a posílení povědomí o značce. Teoretická část obsahuje definice potřebné k pochopení tématu, včetně online marketingových strategií a sociálních médií. Praktická část zahrnuje online marketingovou strategii …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the research and analysis of information technologies in brand promotion. The aim of the thesis is to examine effective technologies in brand promotion and their contribution to the development and strengthening of brand awareness. The theoretical part includes definitions necessary for understanding the topic, including online marketing strategies and social media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/kvyyg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Barčák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné