Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku – Bc. Apolena Procházková
Bc. Apolena Procházková
Diplomová práce
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Students' strategies for learning the Russian language
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce se staly strategie učení se cizím jazykům. Naším cílem bylo představit koncept strategií učení se cizím jazykům široké veřejnosti. Druhým cílem bylo hledání odpovědi na hlavní výzkumnou otázku, jaké strategie používají studenti maturitních ročníků v ruském jazyce. O teoretický základ, díky kterému došlo k naplnění prvního cíle, se následně opírá empirický výzkum. Stěžejní …víceAbstract:
The central theme of the master thesis was foreign language learning strategies. Our aim was to introduce the concept of foreign language learning strategies to the general public. The second aim was to seek an answer to the main research question, what strategies are used by final year students in the Russian language. The theoretical basis, thanks to which the first aim was fulfilled, was subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvdyt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Taťjana Zaňko
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky
Andrea MORAVCOVÁ -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Brain Imaging in Schizophrenia: Advanced Machine Learning Strategies
Roman Vyškovský -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková