Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku – Bc. Dominika Loudová
Bc. Dominika Loudová
Bachelor's thesis
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnotou, kterou vnímá zákazník ve vybraném podniku. Jejím cílem je identifikovat preference, které zákazník vnímá a porovnat s hodnotou nabízenou vybraným podnikem. Práce je aplikovaná na restauraci Country Saloon Beňovy. V teoretické části jsem se zaměřila na vymezení základních pojmů. Aplikační část byla složena z představení restaurace a popisu služeb, které restaurace …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the value which is perceived by customers in a chosen company. The aim is to identify preferences which customers perceive and to compare them with the value offered by the chosen company. The work is applied to the restaurant Country Saloon Beňovy. In the theoretical part, I focused on the definition of basic concepts. The application part consisted of the presentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/snjdm/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Barbora Komendová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili