Zkušenost sociálních pracovníků se sebereflexí a jejím vlivem na interakci s klientem – Bc. Barbora Tyllová, DiS.
Bc. Barbora Tyllová, DiS.
Diplomová práce
Zkušenost sociálních pracovníků se sebereflexí a jejím vlivem na interakci s klientem
The experience of social workers with self-reflection and its effect on the interaction with clients
Anotace:
Diplomová práce se zaměřovala na zkušenost sociálních pracovníků se sebereflexí. Cílem práce bylo zjistit, jakou mají sociální pracovníci zkušenost se sebereflexí a jak tato zkušenost ovlivňuje vzájemnou interakci s klientem. Teoretická část se zabývala interpretací základních pojmů – interakce, sebereflexe, rizika nedostatečné sebereflexe a zkušenost. V praktické části jsou prostřednictvím interpretativní …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the experience with self-reflection of social workers. The goal of this thesis was to find out how Social workers have experience with self-reflection and how this experience affects the interaction with the client. The theoretical part deals with the interpretation of basic terms - interaction, self-reflection, the risks of insufficient self-reflection and experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pwi6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mirka Nečasová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ladislav Otava, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Risks of Chinese Companies
Manyue Hu -
Sociální opora jako jeden z aspektů prevence syndromu vyhoření u sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Gordana Mikešová -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Užívání návykových látek v domovech pro seniory z pohledu pracovníků – zkušenosti a vliv na sociální interakce
Lenka Pasecká -
Museums and social inclusion: visitors with migration experience
Rodrig Solefak Kemegkho -
Teaching in Collaborative Virtual Reality: User Experience Optimization
Markéta Kučerová -
Unite client for Visual Studio Code
Filip Nováček