BcA. Petr Belák
Diplomová práce
Dřevo v grafickém designu
Wood in Graphic Design
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je pojata jako uvedení grafického designéra do problematiky práce se dřevem, rozpoznání jeho základních vlastností, zpracování a využití v praxi. Dále se práce zaměřuje na stručný průzkum a využití dřeva v grafickém designu, přesněji v typografií a vizuální identitě v posledním období. Praktická část práce se zabývá výstavním projektem PopUpShow na Milan Design Week …víceAbstract:
The theoretical part is conceived as introduction of graphic designer how to work with wood, recognizing its basic characteristics, processing and use in practice. I will focus on short research and use of wood in graphic design in the last period, specifically in typography and visual identity. I deal with the exhibition project PopUpShow at Milan Design Week in Ventura Lambrate areas in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Belák, Petr. Dřevo v grafickém designu. Zlín, 2015. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Obraz a písmo a jejich místo v galerijním prostoru
Lucie HAŠKOVCOVÁ -
Typografie v prostorových aplikacích
Robert URBAN -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Korporátní design ve společnosti PS-TRONIC
Ondřej Hadaš -
Corporate Identity Design
Petra Železná